Podem Alcoi debat sobre l’actualitat política i els nous reptes
• Un debat sobre l'actualitat política, on van reflexionar col·lectivament sobre la situació política després de les elecciones generals del 20 desembre
Podem Alcoi, en la seua última sessió de formació i continguts, a la seu de la Plaça del Centenari, va entaular un debat sobre l’actualitat política, on van reflexionar col·lectivament sobre la situació política després de les eleccions generals i sobre els possibles escenaris polítics oberts en el país.
Algunes de les conclusions que va extraure l’assemblea: Espanya té una oportunitat històrica per a constituir un govern progressista que oferisca una resposta a les necessitats i urgències de la societat. Ara és el PSOE el que ha de fer el pas i formar un govern al costat de Podem.
Resum del debat de formació i continguts Podem Alcoi
És possible que, per tenir una diligència massa propera als interessos de les oligarquies, “el PSOE no estiga a l’altura” i faça malbé l’oportunitat. En tal cas, possiblement el país es veja abocat a unes noves eleccions.
Els fets demostren que Podem ha alçat la reacció dels grups de poder mediàtics i polítics. “Era molt difícil aconseguir arribar fins a on hem arribat, però s’ha aconseguit gràcies a la gent” van assenyalar al debat. Per a Podem els nous reptes no seran més senzills, per açò “és necessari tenir una societat ben informada, empoderada i disposada a mobilitzar-se davant les injustícies”.
Comenta i participa-hi