foradia subscriutegrat

El Museu del Joguet d’Ibi té nova exposició amb motiu del seu 30 aniversari

Es tracta de '30 anys. Donacions a la col·lecció del Museu' i compta amb peces de 145 donants que daten entre 1915 i 2006

El Museu Valencià del Joguet celebra el seu 30 aniversari, i durant els pròxims mesos hi haurà una programació especial per als visitants. Una d’aquestes activitats especials és una exposició: ’30 anys. Donacions a la col·lecció del Museu’.

Aquesta mostra està composta per joguets que s’han donat al museu des del moment de la seua creació, en 1990. En total han participat 145 donants i hi ha peces des de l’any 1915 fins al 2006.

L’exposició és un homenatge a les persones que han col·laborat en fer créixer la col·lecció.

Es podrà visitar en l’horari habitual del Museu, de dimarts a dissabte de 10:00 a 13:00 h i de 16:00 a 19:00 h. Els diumenges i festius d’11:00 a 14:00h. Els dilluns estarà tancat.

Font: Redacció./


terra

animalcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *