Xàtiva tindrà uns premis als llibrets fallers en el 2021
La Junta de Govern ha aprovat una inversió de 1.900 euros que serviran per a donar un total de sis premis als millors llibrets de la localitat

La Junta de Govern local ha anunciat que ha aprovat les bases per a la concessió de premis als llibrets festers en aquest any 2021, i que tindran una inversió de 1.900 euros, per a repartir en un total de sis premis.
El llibret guanyador rebrà 600 euros, 500 el segon, 350 el tercer, 200 per al quart, 150 el quint classificat, i finalment, 100 euros el sisé llibret.
Suspendre les falles en 2020 i ajornar-les en aquest 2021 ha fet que es paralitze tota l’activitat fallera, i per això, hi ha poques accions per a fer relacionades amb aquesta festivitat.
Els premis estan organitzats entre la Junta Local Fallera de Xàtiva i l’Ajuntament i es podran presentar totes les comissions falleres de la ciutat que estiguen inscrites en el registre municipal d’associacions. Les bases es donaran a conéixer pròximament, i, està previst que l’entrega de premis siga a finals de juny o principis de juliol.
Maria Beltrán, regidora de Falles, ha animat a les comissions a participar i ha assegurat que: “any rere any les comissions de Xàtiva se superen en la confecció d’aquestes publicacions i estic segura que aquesta any, encara que de forma diferent, serà igual, perquè els llibrets fallers retraten la història viva de les falles i un any com el 2021 ha de quedar també reflectit”.
Comenta i participa-hi