foradia mediambient

Augmenta, però a menor ritme, la incidència a les localitats de l’Alcoià i El Comtat

A més, s'ha de destacar que Cocentaina ha baixat lleugerament el nombre de contagis, i que Onil es manté en la mateixa situació que el dimarts 13 de juliol

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha tornat a oferir les dades sobre com va evolucionant la pandèmia. La situació és preocupant de forma general en tot el territori valencià, ja que, moltes localitats estan en risc extrem.

Respecte a les localitats de l’Alcoià i El Comtat, les que han augmentat ho han fet de forma més lenta que a les últimes setmanes, hi ha casos que es manté com estava o fins i tot, com ha sigut el cas de Cocentaina, han pogut rebaixar lleument el nombre de contagis, ja que ha passat de tindre una incidència de 329 casos per cada 100.000 habitants (38 contestans amb Covid-19), a tindre una incidència de 286, amb 33 persones que són positives.

En el cas d’Onil, continua amb la mateixa situació que el dimarts 13 de juliol, amb una incidència de 26 casos per cada 100.000 habitants, que traduït en contagis a la localitat, són dos.

Entre els augments, el més lleu de tots ha sigut el d’Ibi, que d’una incidència de 55 ha passat a tindre una de 59, ja que sols s’ha registrat un cas més de Covid, és a dir, que ara hi ha 14 persones amb la malaltia.

Banyeres, Castalla, i Muro també han augmentat la seua incidència, però no tant com en les actualitzacions anteriors, i és que han passat de tindre una incidència de 550, 19 i 289, a tindre-la de 606, 57 i 407, respectivament. Actualment en aquests municipis hi ha 43, 6 i 38 persones positives en coronavirus.

La població que més contagis ha registrat des de l’última actualització ha sigut Alcoi, que ha passat de tindre una incidència de 222 amb 132 alcoians positius, a tindre una incidència de 301, amb 179 persones positives.

Font: Redacció./


museus alcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *