Alejandra F. Miñano rep el seu Premi de Poesia de Beniopa Pare Miret
L'acte de lliurament de premis de la cinquena edició d'aquest certament s'ha celebrat al Centre cívic la Quadra de Beniopa

Saforíssims Societat Literària, juntament amb la Junta de Districte de Beniopa, la regidoria de Cultura de Gandia, el Departament d’Escena Urbana i Política Festiva, i la col·laboració amb el seu patrocini de Carns Fuster, han celebrat l’acte de lliurament de premis de la cinquena edició del Premi de Poesia de Beniopa Pare Miret. Aquest certamen, segon comenten els seus organitzadors, “s’ha consolidat gràcies al compromís social i polític de potenciar la cultura en Beniopa amb un acte carregat d’emotivitat pel record del desaparegut poeta Francesc Miret”.
En aquesta edició s’han presentat un total de 42 poemes, que com ha declarat el jurat, la seua qualitat ha fet “realment difícil l’elecció del guanyador”. Aquest jurat format per Maria Josep Escrivà, Anna Gascón, i Josep Maria B. Barrachina, ha decidit que l’obra guanyadora ha sigut la de la jove poeta Alejandra F. Miñano; i a més, s’ha fet una menció especial als poemes de Marçal Parcerisa, Mireia peris, Neus Gómez, Anna Campillo, i Ferrán Bretó.
A més d’entregar els premis, es va fer un recital poètic, amb la lectura del poema guanyador i dels finalistes. L’acte també va comptar amb la participació del Grup de Cambra de vent-fusta del Centre Musical de Beniopa, i de l’actuació del cantant de la localitat, Vicent Roig. L’artista de Benifairó de Valldigna, Josep Basset, ha sigut l’encarregat de crear l’escultura que ha rebut la guanyadora, Alejandra F. Miñano.
Comenta i participa-hi