foradia subscriutegrat

Llúcia Martín Pascual presenta ‘Bestiari Medieval’

La cita tindrà lloc en la vesprada 13 d'octubre, a les 19h, a l'Auditori de la Fundación Mutua Levante

Llúcia Martín Pascual ha tret nou llibre: ‘Bestiari Medieval’. Aquest treball, segons explica l’autora: “Els bestiaris medievals descriuen les característiques de comportament de cada animal (sovint fantasioses i sorprenents) i, en donen una interpretació moral. Per al lector d’avui són una Font inesgotables d’entreteniment i curiositat”, i posa com exemple al tigre que “diuen que li agrada tant d’emmirallar-se que els caçadors fan servir miralls per distreure’l i robar-li les cries”, i al castor “que s’arrenca els testicles amb les dents i els Llença a terra per evitar ser mort pels caçadors, que només en volen aquesta part”.

Així fins a 45 animals, inclosos éssers fantàstics, com l’unicorn que com comenta Martín és “una de les bèsties més cruels que hi ha”, o l’au fènix.

La presentació d’aquest llibre se celebrarà el dijous 13 d’octubre a las 19h a l’Auditori de la Fundación Mutua Levante.

Font: Redacció./


ajualcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *