foradia mediambient

30 empreses valencianes busquen graduats al Fòrum d’Ocupació del Campus d’Alcoi de la UPV

Des de l'organització destaquen l'èxit d'assistència en aquesta 21 edició del Fòrum 'Jobtalent'. El matí ha estat amenitzat pels còmics Cabra Fotuda i Maria Zamora, que han fet entrevistes i diàlegs amb els joves i empreses expositores

Durant la jornada del dijous 30 de març, el Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València ha acollit la 21 edició del Fòrum d’Ocupació ‘Jobtalent’. En aquest esdeveniment han estat presents 30 empreses procedents de tot el País Valencià que han atés i recollit els currículums dels estudiants del campus, i han interactuat amb ells a través d’un joc de rol, desenvolupat per l’empresa Despertalia, que tenia com a objectiu la captació de talent.

El matí va estar amenitzat amb els còmics Cabra Fotuda i Maria Zamora, que van estar fent entrevistes i mantenint diàlegs amb els joves i les empreses expositores.

També s’ha pogut veure pel pavelló Georgina Blanes a l’alcalde d’Alcoi, Toni Francés; el regidor d’Empresa, Alberto Belda; la vicedirectora d’Ocupació i Formació permanent, María Dolores Salvador; i a la directora general de l’IVACE, Julia Company.

María Dolores Salvador ha valorat de forma positiva la celebració d’aquest fòrum i ha comentat que l’esdeveniment “ha sigut capaç de congregar a un nombre importantíssim d’empreses de tota la Comunitat. Empreses molt potents que són sabedores del potencial que té l’alumnat de la UPV”.

Per la seua part, el director del Campus, Pau Bernabéu, ha incidit en la més que estreta col·laboració entre l’empresariat de les comarques centrals amb la universitat: “És molt notori i es percep amb dades i fets. Perquè en aquesta edició del fòrum d’ocupació ha augmentat un 50% el nombre d’empreses participants. I això és així perquè ens coneixen i saben que el nostre alumnat està àmpliament preparat per a formar part de la seua estructura de recursos humans”. A més a més, també ha reconegut la creació del Parc Científic de la UPV a les Comarques Centrals, amb seu al Campus d’Alcoi, que servirà per a embastar més aquesta relació amb les empreses. Aquest parc permetrà multiplicar la investigació i adequar-la a les necessitats de les empreses de les comarques, i crearà empreses tecnològiques.

Font: Redacció./


museus alcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *