La Cambra de Comerç d’Alcoi prepara les Jornades Oficina Acelera PYME
En total es faran tres sessions que tindran lloc els dies 9, 16 i 30 de novembre. Per tal de poder assistir s'haurà de fer inscripció
La Cambra de Comerç ha presentat la programació de les Jornades Oficina Acelera PYME que es duran a terme durant els pròxims dies 9, 16 i 30 de novembre.
La primera jornada, la del 9 de novembre, està titulada ‘Solucions del Kit Digital per a la diferenciació en les xarxes socials’. Aquesta jornada permetrà als assistents a conéixer i practicar sis formes de crear publicacions i a escriure textos comercials que generen record i conéixer les solucions i ajudes de Kit Digital en la matèria. Manuel Pastor Botella, formador i entrenador de màrqueting i habilitats comercials estarà al capdavant d’aquest taller que començarà a les 9h a la seu de la Cambra. Per tal d’assistir serà necessari fer inscripció a través d’aquest enllaç.
El dia 16 de novembre serà el torn de José Abad, expert en digitalització d’empreses, que parlarà sobre com les empreses o professionals poden automatitzar la seua gestió de recursos humans, reduint costos, simplificant comunicacions i registres amb les ajudes del Kit Digital. Aquesta xarrada també començarà a les 9h, serà a la seu de la Cambra, i s’haurà de fer inscripció en aquest enllaç.
L’última de les sessions que se celebrarà el dia 30 de novembre tractarà sobre com crear un buyer persona amb intel·ligència artificial. Aquesta és una representació fictícia del públic objectiu de cada empresa. Per a aprofitar millor el Kit Digital serà més senzill crear estratègies de màrqueting que estiguen pensades a partir de les necessitats dels seus clients. A aquesta jornada els assistents podran portar el seu ordinador, ja que aquesta jornada serà totalment pràctica. L’horari i el lloc serà el mateix que les anteriors jornades, i per tal d’assistir la inscripció pot fer-se en aquest enllaç.
Comenta i participa-hi