subscriutegrat subscriutegrat

Elvira Cambrils, pròxima protagonista del cicle ‘Amb lletra de dona’

Presentarà el dia 22 d’octubre la seua novel·la ‘Aire’ al Centre Ovidi Montllor, en un acte on estaran presents l’autora Ester Vizcarra, Joan Borja i el violinista Pau Blanes

Al mes de setembre es va iniciar un nou cicle on es dona visibilitat a les dones creadores. Cada mes una escriptora presentarà i parlarà sobre el seu treball, i en el mes d’octubre serà el torn d’Elvira Cambrils.

En el seu cas presentarà ‘Aire’, una novel·la sobre dones, paraules i resistència. Aquesta història es desenvolupa en una perruqueria d’un poble costaner on set dones coincideixen i comparteixen les seues vivències. El que aparentment podria semblar un espai trivial es converteix en un refugi de paraules, silencis, on emergeixen temes com la violència masclista, la precarietat, la immigració, la memòria i la necessitat de resistir. Tot açò, contat amb una prosa suau, honesta i plena de sensibilitat, on Cambrils ha retratat la força de les dones, que, malgrat les adversitats, continuen respirant i creant vida.

La presentació es durà a terme el dia 22 d’octubre a les 19:30h al Centre Ovidi Montllor, i en l’acte estaran acompanyant a Elvira Cambrils, la també escriptora Ester Vizcarra, Joan Borja, escriptor i editor; i la violinista, Pau Blanes, que oferirà una interpretació inspirada en el llibre.

L’acte serà una vesprada plena de paraules, emocions i melodies, on la literatura i la música s’entrellaçaran per oferir una experiència única al públic alcoià.

Font: Redacció./


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *