Lorena Zamorano, proclamada candidata del PSPV-PSOE a l’Alcaldia d’Alcoi
La Comissió Nacional d'Ètica del PSPV-PSOE ha comunicat oficialment la seua proclamació després que fora l'única precandidatura presentada al procés de primàries

Lorena Zamorano serà la candidata del PSPV-PSOE a l’Alcaldia d’Alcoi per a les eleccions municipals de 2027. La Comissió Nacional d’Ètica del PSPV-PSOE ha comunicat oficialment la seua proclamació una vegada expirat el termini de presentació de precandidatures al procés de primàries per als municipis de més de 20.000 habitants.
Zamorano ha sigut l’única precandidatura presentada dins del termini i d’acord amb la normativa establida per al procés, per la qual cosa ha quedat proclamada candidata del partit a Alcoi. Aquesta proclamació serà traslladada ara a la Comissió de Llistes corresponent per a la seua ratificació definitiva.
Amb aquesta proclamació, el PSPV-PSOE d’Alcoi inicia una nova etapa de cara a les eleccions municipals de 2027, amb la voluntat de continuar treballant per la ciutat, pels seus barris i per totes les persones que hi viuen.
Lorena Zamorano ha agraït el suport rebut i ha destacat les ganes de començar a treballar en un projecte que vol comptar amb tota la ciutadania: “Assumisc aquesta responsabilitat amb molta il·lusió i amb moltes ganes de treballar per Alcoi. Tenim al davant un repte important i vaig a fer-ho amb un equip unit, escoltant la gent i estant al costat de cada barri i de cada persona. Alcoi té molt de futur i nosaltres volem continuar treballant perquè la nostra ciutat avance”.






Comenta i participa-hi