Rubén Plaza seleccionat pel mundial de ciclisme
2015 l'any de l'ibense Rubén Plaza convocat pel proper mundial de Ciclisme que es disputarà a Richmond • Javier Mínguez, ha convocat al d'Ibi que tindrà com a caps de files al murcià Alejandro Valverde i al català Joaquim "Purito" Rodríguez
Qui li anava a dir a Rubén Plaza que als seus 35 anys anava a obtindre els millors resultats de la seua dilatada carrera esportiva; dues espectaculars victòries al Tour (16a. Etapa amb fi en Gap) i en la Vuelta a España (20a. Etapa amb fi en Cercedilla) li han donat el premi i reconeixement absolut en forma de convocatòria per al proper mundial de Ciclisme que es disputarà a Richmond (EUA) el pròxim 27 de Setembre.
El seleccionador nacional, Javier Mínguez, ha convocat al d’Ibi que tindrà com a caps de files al murcià Alejandro Valverde i al català Joaquim “Purito” Rodríguez i és sense cap mena de dubtes una gran noticia per al món del ciclisme valencià, per al poble d’Ibi i per a tots aquells que es posem davant del televisor a vorer que fa el nostre paisà, que a més a més en mi personalment va tindre un detall que ja els contaré més avant, em va fer vorer que damunt de la bicicleta Rubén Plaza és molt gran, però possiblement ho és més encara si cal, com a persona; donat que és molt amic dels seus amics i sempre es mostra molt solidari en totes aquelles coses que li proposen.
Desitjar-li molta sort a aquest gran ciclista Rubén Plaza, i ara que tenim tant recent els èxits de la selecció de basquet amb Pau Gasol com a màxim exponent, dir que ací, a la terreta, també tenim un magnífic esportista que li diuen Rubén Plaza Molina.
Comenta i participa-hi