foradia subscriutegrat

La Retro Weekend Alcoi arreplega 450 kg d’aliments per a ASHPROAL

• Més de 600 persones van participar de la jornada, que a més a més va ser benèfica. • S’han aconseguit 450 quilos d’aliments que seran lliurats a ASHPROAL.

El Centre Cervantes Jove va acollir el dissabte dia 18 la segona edició del Retro Weekend Alcoi, un esdeveniment per als amants dels videojocs dels anys 80 i 90, amb fira, xerrades i campionats. Més de 600 persones van participar de la jornada, que a més a més va ser benèfica.

El Retro Weekend va tenir un gran nombre d’activitats, entre les que podem destacar la presentació del llibre “Recuerdos de commodore”, de Javier Couñago; la xerrada de Pablo Avilés, sobre la “La publicitat de videojocs”.

Gaby Santacreu va descobrir tots els secrets del Resident Evil 3 resolent dubtes als assistents mentre passava el joc en tan sols dues hores. També va haver-hi campionat de Street Fighter i Super Mario Kart.

La jornada va ser benèfica. ASUPIVA, mitjançant el projecte “Vídeo Jocs per Aliments, va arreplegar aliments que van portar els assistents a canvi de videojocs. Així s’han aconseguit 450 quilos d’aliments que seran lliurats a ASHPROAL.

Font: Redacció./


terra

animalcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *