Experts esportius de la UA col·laboraran amb el CD Alcoyano
• La Universitat d’Alacant i la Fundació del CD Alcoyano treballen en la redacció d’un conveni de col·laboració • El conveni aposta per incorporar el treball dels experts esportius universitaris de la UA a la gestió de la Fundació del CD Alcoyano
La Universitat d’Alacant i la Fundació del CD Alcoyano treballen en la redacció d’un conveni de col·laboració amb l’objectiu d’estrényer els lligams entre ambdues institucions en matèria d’assessorament esportiu, com la millora de les condicions dels esportistes respectius i la concreció de pràctiques curriculars de l’alumnat de la UA.
El conveni aposta per incorporar el treball dels experts universitaris en matèria esportiva de la Universitat d’Alacant a la gestió de la Fundació del CD Alcoyano, implementant tècniques i estratègies de treball que aporten valor afegit a la gestió esportiva de l’entitat.
El vicerector de Cultura, Esports i Llengües la institució acadèmica, Carles Cortés i el director del Secretariat de Promoció Esportiva, Dari Escandell, han mantingut una reunió amb Paco Bustos, president de la Fundació, Julián Lerma, director esportiu i Marcos Jordà, psicòleg esportiu, en la que s’han establert les bases de la futura col·laboració que està previst que cristal·litze amb la signatura del conveni entre ambdues institucions després de l’estiu.
Comenta i participa-hi