foradia mediambient

Taller Formatiu sobre gestió d’associacions a Oliva

Aquest taller està dins del tercer cicle Provincial de Jornades sobre Emprenedoria Social, i està dirigit per a gerents i membres d'associacions

La regidoria de Participació Ciutadana de l’Ajuntament d’Oliva, juntament amb la Universitat de València i la Diputació de València, s’ha unit per a dur a terme un dels tallers formatius sobre gestió d’associacions del tercer cicle Provincial de Jornades sobre Emprenedoria Social, que està dirigit per a gerents i membres d’associacions.

Josep Escrivà, regidor de Participació Ciutadana de l’Ajuntament d’Oliva, ha convidat a les associacions de la Safor a participar. A més, també ha valorat positivament que aquests tallers es duguen a terme en la seua localitat, ja que: “apropa la formació d’alta qualitat al ric teixit associatiu d’Oliva”, i ha afegit que aquest teixit: “treballa dia a dia per fer valdre la nostra ciutat, cultura, patrimoni i les festes i tradicions del nostre municipi i enguany que la situació sanitària dificulta les activitats normals, és un bon any per aprofundir en la seua formació i especialització”.

El taller s’enfoca des d’una perspectiva pràctica, destinada a formar gerents no professionals de les associacions en la qüestió més rellevant de la gestió de les entitats associatives, relativament a les responsabilitats i obligacions legals, comptables, fiscals i laborals, on es crida a participar a totes les associacions de la comarca.

La jornada està emmarcada dins d’un programa formatiu molt ampli que abasteix totes les àrees de l’emprenedoria social, des del moviment associatiu fins a les formes empresarials cooperatives i de desenvolupament social.

Pel que fa a la seua forma d’impartir-les serà dual, és a dir, podran assistir presencialment els participants del territori, però també es podrà seguir de forma virtual per a aquelles persones que no poden assistir. Cal recordar que la presencialitat estarà subjecta a les restriccions i recomanacions sanitàries de cada moment i amb l’aforament limitat. La modalitat telemàtica estarà oberta a totes les persones que s’inscriguen.

Aquestes jornades tindran lloc al Centre Polivalent d’Oliva i està previst que es puguen fer el dia 6 de maig de 2021 de 17.00h a 20.30h.
El cicle complet està organitzat per l’Aula Empresocial de la Universitat de València, en col·laboració amb la Diputació de València.

Font: Redacció./


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *