La incidència al Departament de Salut d’Alcoi augmenta molt lleument
A més, s'ha de lamentar una nova víctima més a tot el departament, procedent d'Alcoi

Aquesta nova actualització de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública no ha deixat molt bones notícies, i és que la incidència del Departament de Salut d’Alcoi ha augmentat dels 65 als 68 casos per cada 100.000 habitants, la qual cosa significa que s’han passat de 89 a 94 casos actius en tot aquest territori.
Les localitats d’aquest departament que sí que han baixat la seua incidència han sigut Castalla, Ibi i Muro, que han passat de tindre 38, 63 i 150 casos per cada 100.000 habitants, a tindre 19, 55, 139. És a dir, ara mateix en aquests municipis hi ha 2, 13 i 13 persones patint la Covid-19.
En el cas de Banyeres de Mariola i Onil, es mantenen com l’última actualització amb incidències de 14 i 13 casos per cada 100.000 habitants respectivament, i sols una persona amb coronavirus en cada poble.
Pel que fa a Alcoi i Cocentaina, han augmentat la seua incidència, encara que ha sigut de forma molt lleugera. Alcoi ha passat de tindre una incidència de 57 a 62 casos, és a dir, han passat de tindre 34 a 37 persones positives; i en Cocentaina, ha passat de tindre una incidència de 130 a 164 casos per cada 100.000 habitants, que traduït en contestans i contestanes amb Covid-19, han passat de ser 15 a 19.
Malauradament, s’ha hagut de lamentar una nova víctima mortal a causa de la pandèmia, en aquest cas, ha sigut una persona d’Alcoi.
Comenta i participa-hi