foradia subscriutegrat

En febrer estima a El Grat

Repassem la Capitalitat de Bocairent, el nou projecte Alcoi Glocal Culture Broadcast, la Setmana Cultural de l'IES Pare Vitòria, o de l'arribada d'una nova edició del Barnasants, a més de molta informació de les comarques centrals

Per al mes de febrer hem preparat una nova edició carregada de contingut cultural, ja que comptem amb el reportatge en el qual descobrim com serà la 39 edició de la Setmana Cultural de l’IES Pare Vitòria. També està el tradicional suplement d’Art&Cultura, en el qual tenim el reportatge sobre Alcoi Glocal Culture Broadcast, en el qual hem parlat amb Joe Pask; parlem dels Vint anys del COM, de la tornada del Barnasants, amb la col·laboració d’Amàlia Garrigós, i amb el grup Brams, que actuarà en aquest festival; un especial sobre els Cicles Expositius d’Alcoi Càtedra Antoni Miró, descobrim l’Any Fuster, i tenim les col·laboracions de Vicent Luna, Àngel Beneito, Josep Sou, Nèstor Novell, Vicent i Ciro Vidal, i Ramón Micó.

Pel que fa a les entrevistes d’aquest nou número de El Grat, hem parlat amb els regidors del Partit Popular d’Alcoi, Quique Ruiz i Lirios García; i també amb l’alcalde de Bocairent, Xavier Molina, que ens ha fet un balanç sobre l’any de Capitalitat Cultural a la localitat.

A més, portem molts més reportatges com el balanç del Nadal i les novetats de Festes de Sant Jordi, amb Carolina Ortiz, regidora de Festes, realitzat per Belén Rivas; Els Reptes del s.XXI de Juan Bordera, o el reportatge sobre la tradicional borreta, de la mà de Pau Sellés.

També hem tractat altres temes com el Carnestoltes que arribarà a alguns municipis, com Muro a finals de febrer, i de Sant Valentí, que li hem dedicat el seu espai a la típica secció de El Grat, ‘El poble és savi’.

Tot aquest contingut, però a més, moltíssimes notícies d’actualitat dels municipis de les comarques centrals.

Font: Belén Rivas./


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *