foradia mediambient

Penàguila celebra el 80 aniversari del naixement d’Ovidi Montllor

En aquest homenatge, organitzat pel Centre Cultural Ovidi Montllor, s'ha fet un concert que ha comptat amb actuacions d'Alcoi Slide o Ferran Rodes

El dissabte 2 de juliol, al pati de l’antiga escola de Penàguila, va celebrar-se el Concert-Homenatge pel 80 aniversari del naixement d’Ovidi Montllor. L’acte va estar organitzar pel Centre Cultural Ovidi Montllor – ACPV l’Alcoià-Comtat.

En aquest concert es va comptar amb les actuacions del grup Alcoi Slide, i del cantautor Ferran Rodes. A més, es van fer unes lectures a càrrec de l’escriptor alcoià Jordi Tormo, que ha escrit importants obres referent a l’Ovidi. També es van llegir passatges d’obres dedicades a l’artista alcoià, i representants d’associacions i col·lectius van recitar algunes de les seues cançons sumant-se a aquesta iniciativa. Aquestes associacions participants van ser el Centre Cultural Castellut, l’Associació Amics i Amigues del Poeta Joan Valls, el Club d’Amics i Amigues de la Unesco d’Alcoi, la Coordinadora de l’Alcoià-Comtat pel Valencià, Col·lectiu 8 de Març i dones. En l’acte també van estar presents representants municipals de l’Ajuntament de Penàguila i el germà d’Ovidi Montllor.

Font: Redacció./


museus alcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *