foradia pressupostparticipatiualcoi

161 fotografies opten al premi del Concurs de Fotografia de la Pia Unió Mare de Déu del Miracle

El dia 30 de maig va finalitzar el termini d'admissió de fotografies i els guanyadors es donaran a conéixer en els actes del mig any de la festa mariana, durant el mes d'octubre

El passat 30 de maig va finalitzar el termini d’admissió de fotografies per al concurs anual que convoca la Pia Unió Mare de Déu del Miracle. Aquest és un concurs amateur amb imatges que s’han arreplegat moments de les festes viscudes en aquest 2023.

En total s’han presentat 161 fotografies que opten a un dels tres premis del certamen: un primer de 300 euros, un segon de 200 i un tercer de 100 euros.

El jurat està conformat per gent especialitzada en el món de la fotografia i avaluarà cada imatge presentada. D’elles es triaran a les tres guanyadores que es donaran a conéixer en els actes del mig any de la festa mariana, durant el mes d’octubre.

La Pia Unió ha mostrat la seua satisfacció per l’èxit en aquesta convocatòria i ha agraït la participació i la implicació de la gent en “tot el que envolta a la festa de la Patrona Contestana”.

A més a més, també han volgut recordar que el diumenge 18 de juny, a les 10 del matí, se celebrarà la 50 edició del trofeu de ciclisme que organitza el club ciclista contestà, una activitat que es va haver d’ajornar a causa de la pluja i que estava prevista per al 20 de maig. La prova es farà per un circuit urbà que discorrerà pel Passeig del Comtat i anirà dirigida als corredors juvenils.

Font: Redacció./


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *