foradia pressupostparticipatiualcoi

Nova pista poliesportiva a Alcoi a partir de setembre

Aquesta pista va ser una proposta dels pressupostos participatius de 2022 i estarà situada al parc de la Zona Nord

L’Ajuntament d’Alcoi ha adjudicat les obres de millora de la nova pista poliesportiva del parc de la Zona Nord. Aquest projecte tindrà un cost de 88.320 euros, i el termini d’execució és de sis setmanes.

Fer aquesta pista va ser la tercera proposta més votada en els pressupostos participatius 2022 amb 590 vots, i se situarà en la part baixa del parc de la Zona Nord, concretament, on està la pista de patinatge que actualment està en un estat deteriorat.

Els treballs consistiran en la pavimentació de la pista així com la protecció del perímetre amb la col·locació d’un nou tancament. Serà una pista poliesportiva per a ser utilitzada en principi per a entrenaments d’hoquei i patinatge, però podria ampliar-se el seu ús a altres esports.

Alberto Belda, regidor d’Esports en funcions, ha comentat que: “Comptar amb una nova pista esportiva sempre és una dada positiva, ampliar les instal·lacions és necessari perquè cada vegada hi ha més gent practicant esport a Alcoi i amb aquesta nova pista podrem ampliar els horaris d’entrenament. A més, està dins de la ciutat, es pot anar caminant i hi ha parades d’autobús molt pròximes”.

Font: Redacció./


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *