La Torre d’Almudaina celebra una jornada de portes obertes pel seu XIV de la seua obertura
L'enclavament militar d'origen islàmic, reconegut com a Bé d'Interés Cultural, es podrà visitar el diumenge 13 d'agost de manera gratuïta

La Torre d’Almudaina data de la primera meitat del segle XIII, però no va ser fins a 2009 quan es va obrir al públic per primera vegada. Ara, la Fundació C.V. MARQ ha organitzat una programació especial per a celebrar el XIV d’aquesta obertura. Així doncs, el 13 d’agost la fortalesa almohade serà visitable entre les 9 i les 13 hores, amb inscripció prèvia. A més, a les 11 hores es realitzarà una visita guiada, també gratuïta.
Aquest enclavament formava part del recinte fortificat d’origen islàmic que es trobava en l’actual Almudaina, una xicoteta alqueria agrícola coneguda com ‘al-Mudayyina’. Aquest tipus de jornades permeten promocionar la riquesa arqueològica de localitats com Almudaina, a més de dinamitzar l’activitat cultural i donant a conéixer els racons històrics d’aquestes comarques.
Comenta i participa-hi