subscriutegrat subscriutegrat

El Campus d’Alcoi de la UPV supera per primera vegada els 3.000 estudiants

L'alumnat de primer curs ha participat en una jornada de benvinguda per a conéixer el Campus, els seus serveis i l'equip que els acompanyarà durant la seua etapa universitària

El Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) inicia el curs acadèmic 2026/2027 amb una nova fita: per primera vegada supera la xifra de 3.000 estudiants matriculats, dels quals més de 900 són de nou ingrés. Aquests han participat en la tradicional Jornada de Benvinguda, que ha començat amb un acte institucional al pavelló esportiu del Campus amb representants de la UPV, de l’Ajuntament d’Alcoi i de l’estudiantat.

Els nous estudiants han conegut espais com el FABLAB, la Biblioteca, la Casa de l’Alumne i el gimnàs, a més de reunir-se amb els responsables acadèmics i amb els tutors del Pla Integral d’Acompanyament a l’Estudiant (PIAE+).

El vicealcalde d’Alcoi, Àlex Cerradelo, ha destacat el caràcter hospitalari de la ciutat, mentre que Mauro Llopis, nou delegat d’Estudiants, ha animat els nouvinguts a afrontar amb paciència esta nova etapa. El director del Campus, Pau Bernabeu, ha recordat que en aquesta experiència “es convertiran en adults i en els professionals que en un futur molt pròxim estaran al capdavant d’empreses, organitzacions i projectes capaços de transformar la societat”.

L’acte, clausurat pel vicerector José Pedro García, qui ha subratllat la proximitat com a tret diferencial del Campus, ha conclòs a la plaça de Ferrándiz i Carbonell amb la degustació d’una típica ‘picaeta’ alcoiana.

Amb més de 3.000 estudiants, el Campus d’Alcoi afronta el curs 2026/2027 amb la comunitat universitària més gran de la seua història, a dos anys de complir 200 anys com a centre docent d’estudis tècnics.

Font: Redacció./


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *