Premis al Pare Vitòria en l’Olimpíada Lingüística
El proper 27 de juny es lliuraran els reconeixements als següents alumnes: Javier Maiques Fuentes, Jorge García Carrasco i Raül López Vivo; i amb el tercer, Athenea Tejedor García, Jordi Sempere Serra, Luisa Olcina Almería i Carmen Martínez Pérez.
Set alumnes de l’IES Pare Vitòria han obtingut el primer i el tercer premi, en la modalitat de grups, a la fase final de l’Olimpíada Lingüística d’Espanya, que se celebrà el proppassat 21 de març a la Universitat Miguel Hernández d’Elx.
El proper 27 de juny es lliuraran els reconeixements als següents alumnes, que van estar assessorats i acompanyats pel professorat del Departament de Castellà: amb el primer premi, Javier Maiques Fuentes, Jorge García Carrasco i Raül López Vivo; i amb el tercer, Athenea Tejedor García, Jordi Sempere Serra, Luisa Olcina Almería i Carmen Martínez Pérez.
Comenta i participa-hi