Xerrada d’UPCCA per prevenir el consum de drogues
Xerrada d’UPCCA per prevenir el consum de drogues • Es va incidir en la prevenció i en informar els més joves del perill de les noves substàncies
Xerrada amb motiu del Dia Mundial Sense Drogues organitzada per La Unitat de Prevenció Comunitària de Conductes Addictives (UPCCA) de l’Ajuntament d’Alcoi. Les ponències van tindre lloc al Saló de Graus Roberto García Payá de l’Edifici Carbonell del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València.
Els doctors Francisco Pascual i Benjamín Climent van ser els ponents. Van parlar sobre “Noves Tendències en el consum de drogues”. La regidora de Polítiques Socials i Salut Pública, Aroa Mira, va destacar que “gràcies a aquesta xerrada els assistents han pogut conéixer tant els consums més tradicionals com les noves substàncies emergents i les noves formes de consumir-les“. “Amb aquestes xerrades volem incidir en la prevenció i en informar els més joves del perill de les noves substàncies que es poden comprar sense cap control“, conclou.
Comenta i participa-hi