Gaudeix d’un passeig al capvespre en la Font Roja
• Descobreix la tranquil·litat que manifesta el bosc en les vesprades • El proper divendres 23 de setembre a les 18:30 Ruta: Font Roja – mas de Tetuan – Font Roja. Distància: 5 km (anada i tornada)
Gaudeix d’un passeig a la vesprada en la Font Roja, i descobreix la tranquil·litat que manifesta el bosc en les vesprades del mes de setembre. Un passeig dedicat a famílies i públic en general.
El proper divendres 23 de setembre a les 18:30 fins a 21:00h., aproximadament, el lloc d’inici serà en el Centre de Visitants de la Font Roja.
Ruta: Font Roja – mas de Tetuan – Font Roja. Distància: 5 km (anada i tornada)
El Parc Natural de la Font Roja organitza una visita guiada des de la mateixa Font Roja fins al mes de Tetuan, per a descobrir les curiositats que comporta el Carrascal en aquesta hora crepuscular. Al mateix temps, donarem la benvinguda simbòlica a l’estació de la tardor. Anima’t i veuen, no et pots perdre la posta de sol!
La dificultat és baixa i es recomana portar roba de camp, aigua, berena-sopar, càmera de fotos i llanterna. amb la col·laboració de l’Edifici Font Roja Natura. Inscripció prèvia en: parc_fontroja@gva.es o 965 33 76 20
Comenta i participa-hi