Alcoi ha viscut la seua nit més freda del que portem d’hivern
• Aquest matí la neu ha omplit els carrers d’Alcoi • A partir de demà, dijous 19, les nevades seran molt intenses.
Aquest matí la neu ha omplit els carrers d’Alcoi. Ha sigut vora les 8:00 quan ha començat a caure, i no ha parat fins vora les 11:00.
Les classes dels centres escolars han quedat suspeses i, encara que no hi ha hagut talls en les carreteres, les autoritats han recomanat molta precaució amb la circulació dels vehicles. De fet hi ha hagut incidents menors de trànsit per la ciutat.
Aquesta nit ha sigut la nit més freda del País Valencià del que portem de l’hivern, segons l’estació meteorològica AVAMET.
Durant aquesta nit Alcoi ha presentat unes temperatures d’entre -4ºC i -1ºC, segons l’estació meteorològica del Círculo Industrial d’Alcoi.
Les temperatures són inferiors als 0ºC a tot l’interior del País Valencià i les sensacions de fred a les serres són molt destacables.
Durant els pròxims dies les temperatures de les comarques de la Comunitat arribaran a -5ºC de manera general a l’interior i a les zones més fredes fins i tot dels -10ºC.
Les gelades podrien fer mal a l’agricultura a les zones on es quede ras i acabe calmant el vent.
A partir de demà, dijous 19, les nevades seran molt intenses a tot l’interior sud del nostre territori.
Comenta i participa-hi