foradia elgrat

Óscar: “hauríem de potenciar els comerços locals”

• Óscar és el gerent d’una perfumeria d’Alcoi que té ja 42 anys de vida. • “Tenim comerços locals molt importants, no són cadenes ni franquícies"

La realitat és molt rica i complexa, per això és complicat tindre una imatge objectiva del nostre entorn. Per tal que la visió que tenim del món siga més ampla i reial, convé apreciar tots els punts de vista.

En aquesta ocasió volem conéixer diferents perspectives de la imatge que s’ha generat la ciutat d’Alcoi en les nostres veïnes i veïns. Conversem amb elles d’aspectes generals de la ciutat: punts positius, negatius, perspectives de futur… Anem amb Óscar

Óscar és el gerent d’una perfumeria d’Alcoi que té ja 42 anys de vida. Li demanem una valoració d’Alcoi en general, i ens contesta que la situació de la ciutat és, en alguns aspectes, complicada, principalment per la perduda que ha patit el sector industrial en les últimes dècades.

Respecte a la gestió que fa l’Ajuntament, pensa que s’estan fent coses, que n’hi ha ganes i voluntat de millorar.

Així i tot, han coincidit en el temps diverses obres que dificulten el trànsit i el desenvolupament normal de la ciutat: “s’ha buscat fer de la manera que menys perjudica, però casualitat han coincidit molts projectes”.

Dels elements que Óscar destaca d’Alcoi el primer és l’oferta comercial que la societat alcoiana és capaç d’oferir, “tenim comerços locals molt importants, no són cadenes ni franquícies, sinó que som gent professional. De fet tenim molts clients que vénen de fora. És una cosa que hauríem, no de mantenir, sinó de potenciar”.

Font: Redacció./


barnasants

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *