foradia pressupostparticipatiualcoi

La Volta a Espanya 2017 passarà per Alcoi dissabte 26 d’agost a mig dia

• A partir de les 16 h es preveu que apareguen els primers participants des de la carretera de Banyeres CV795 • El trànsit es tallarà al llarg del recorregut a partir de les 13:30 h

La Volta a Espanya 2017 es disputa des del dissabte 19 d’agost fins al diumenge 10 de setembre de 2017. Compta amb 21 etapes, amb un recorregut total d’al voltant de 3 324,1 quilòmetres.

Enguany és el segon any consecutiu que la Volta passa per Alcoi; en aquesta ocasió, durant la seua vuitena jornada.

Aquesta etapa, amb uns 200 km de recorregut, serà decisiva per a la configuració de la classificació general, gràcies al seu final en un port de muntanya de categoria 1, l’alt de Xorret de Catí.

La cronologia de la prova al seu pas per Alcoi començarà a les 14:37 h amb l’arribada de la caravana publicitària, que s’instal·larà davant del Centre Cervantes Jove (antic col·legi de Cervantes).

A partir de les 16 h es preveu que apareguen els primers participants, encara que el ritme de la carrera marcarà l’horari definitiu.

El contingent de ciclistes entrarà des de la carretera de Banyeres CV795 i passarà pels carrers d’Oliver, Alçamora, pont de María Cristina i carrer Alacant amb eixida per la N340 direcció Ibi.

El trànsit es tallarà al llarg del recorregut a partir de les 13:30 h, i no es preveu que es reprenga fins les 17 h aproximadament. Es recomana per tant als conductors que busquen trajectes alternatius als carrers per on transcorrerà la prova.

Estarà prohibit aparcar a tots dos costats dels carrers Alacant i Oliver entre les 11 i les 17 h.

Les línies 2 i 3 del Transport Urbà suspendran el seu itinerari temporalment entre les 15 i les 17 h aproximadament, mentre que la línia 4 realitzarà un itinerari alternatiu entre les 14:30 i les 17 h. Aquest transcorrerà des d’Alcalde F. Boronat fins al Col·legi Major Ovidi Montllor, després circularà pel Pont de F. Aura fins a buscar la redona del final de l’Avda. Andalusia; les següents parades seran Escultor Ridaura, Aules Verdes i la Vaguada; es continuarà recte per Entença fins a trobar l’Alameda girant per Espronceda; finalment continuarà el seu trajecte habitual fins a arribar a Alcalde F. Boronat. En relació a les línies 1 i 5, aquestes romandran inalterades.

Font: Redacció./


turistalcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *