Foradia

Comunicat conjunt del Círculo Industrial d’Alcoi i Compromís Alcoi

• És de suposar que, el malentés haja sorgit entre les exigències realitzades pel Círculo Industrial cap a la productora i la seua interpretació i posterior trasllat de les mateixes cap a la Sra. Isabel Clara Simó. • Des de Compromís Alcoi, agraïm i acceptem les explicacions oferides pels membres de la Junta Directiva del Círculo Industrial

Recentment s’han produït unes declaracions en diferents mitjans de comunicació referents a uns malentesos que han desembocat en acusacions cap al Círculo Industrial que menyscaben la credibilitat d’aquesta.

El Círculo Industrial guarda tot el respecte i admiració a la Sra. Isabel Clara Simó i fa constar que en cap moment es va negar l’accés a les instal·lacions de l’entitat a la seua persona.

És de reconéixer que, el Círculo Industrial després de tenir experiències negatives amb diferents productores de televisió per la poca professionalitat i/o menys cap de la imatge de l’entitat, la Junta Directiva el 4 de desembre de 2017, va prendre l’acord de no autoritzar enregistraments a televisions que prèviament no hagen informat de les seues intencions.

Lamentem profundament la situació que s’ha generat i traslladem a la Sra. Isabel Clara Simó nostra invitació a participar en la commemoració del nostre 150 aniversari com a entitat cultural i social, referent en la nostra ciutat per a la realització de concerts, conferències, exposicions i altres actes públics benèfics.

Des de Compromís Alcoi, agraïm i acceptem les explicacions oferides pels membres de la Junta Directiva del Círculo Industrial, en la reunió realitzada dijous passat.

Ens complau la invitació que realitza el Círculo Industrial per a participar en els actes commemoratius del seu 150 aniversari a la Sra. Isabel Clara Simó, fet per la qual cosa resol qualsevol tipus de dubte que des de Compromís hàgem pogut tenir i ens fa novament sumar-nos i ser partícips de l’homenatge i distinció que realitza el poble d’Alcoi a l’entitat.

Font: Círculo Industrial d'Alcoi i Compromís Alcoi./