foradia subscriutegrat

Xàtiva acull la sèrie “Personatges” d’Antoni Miró, inauguració el 8 de març

• Una sèrie d'obres realistes de gran mida on es representen a grans personatges de la cultura valenciana, com són Raimon, Estellés, Joan Fuster, Ovidi Montllor o Isabel Clara-Simó, entre altres. • La inauguració serà el dijous 8 de març a les 20:00 h, i comptarà amb la presència, entre altres, del conseller d'Educació de la Generalitat Valenciana, Vicent Marzà

L’Espai Cultural Sant Domènec de Xàtiva acull l’exposició “Personatges” d’Antoni Miró, una sèrie d’obres realistes de gran mida on es representen a grans personatges de la cultura valenciana, com són Raimon, Estellés, Joan Fuster, Ovidi Montllor o Isabel Clara-Simó, entre altres.

El regidor de cultura del municipi, Jordi Estellés, un dels organitzadors de l’esdeveniment, ens comenta que es tracta d’una exposició “d’il·lustres valencians que em va enamorar“.

“Antoni Miró és un dels artistes més importants de la nostra terra, per això pense que la seua obra ha d’estar present no a soles a Xàtiva, sinó a totes les poblacions valencianes”, ens comenta el regidor, “de manera que espere que la puguem gaudir a la nostra localitat durant molts anys”.

La inauguració serà el dijous 8 de març a les 20:00 h, i comptarà amb la presència, entre altres, del conseller d’Educació, Investigació, Cultura i Esports de la Generalitat Valenciana, Vicent Marzà. Tot interessat la podrà gaudir-la durant els mesos de març, abril i juny a l’Espai Cultural Sant Domènec de Xàtiva.

L’alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, convida a gaudir d’aquesta excepcional ocasió per mirar i admirar la proposta plàstica d’un artista a qui el poeta Espriu descrivia com molt a migjorn del nostre país rar, aguaita nit un solitari far.

Font: Redacció./


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *