Màrius Ivorra: “les valencianes i valencians triaran un segon Botànic amb Oltra com a presidenta”
• Estem convençuts que les valencianes i valencians han vist la tasca realitzada aquesta legislatura al Botànic • El territori valencià és exemple a seguir de recuperació econòmica solida i sense bambolles de cap tipus
S’aproximen nous comicis que deixaran pas a un nou panorama polític. Amb una gran quantitat de població que encara no ha decidit el seu vot, són moltes les possibilitats i molts els possibles escenaris que es poden materialitzar. Fins que no arribe el moment no es podran extraure conclusions fermes. Però sí que podem conèixer les interpretacions que fan les diferents forces polítiques. Ens les comenten les nostres candidates i candidats a l’alcaldia d’Alcoi.

– Quin escenari ens poden deixar els resultats de les eleccions generals?
Un escenari fragmentat, on caldrà parlar uns amb altres per crear un espai d’enteniment en què els grans partits del bipartidisme encara no estan còmodes. A Compromís pensem que aquesta fragmentació pot beneficial als valencians. Nosaltres anem creixent, i com s’ha pogut demostrar en aquesta legislatura, som els únics que realment mirem pels valencians, així que si Compromís creix al Congrés, la influència dels valencians a les polítiques del govern d’Espanya creixerà també.
– En l’àmbit autonòmic, què podem esperar?
Estem convençuts que les valencianes i valencians han vist la tasca realitzada aquesta legislatura al Botànic, i especialment a l’economia, on el territori valencià és exemple a seguir de recuperació econòmica solida i sense bambolles de cap tipus. També hem treballat de valent a l’ara de serveis socials on hem assolit drets per a col·lectius oblidats pel PP com són dones, LGTBi, la renda valenciana d’Inclusió, hem quadruplicat els expedients resolts en la Dependència. Les valencianes i valencians triaran un segon Botànic amb Oltra com a presidenta de la GVA.
– Les eleccions locals què ens poden portar?
La nostra tasca als últims anys com oposició constructiva, amb idees que busquen millorar la qualitat de vida dels alcoians i l’economia de la nostra ciutat i comarca, ens ha fet estar en molt bona consideració per part d’alcoians a l’hora de votar, i no tinc cap dubte que millorarem significativament els nostres resultats, posicionant-nos en bon lloc per a governar la ciutat, i fer realitat projectes importants per al futur, com Rodes Futura.
Comenta i participa-hi