Ja coneixem al nou Ambaixador Cristià per a les festes de 2021
Antonio Delgado Ferrer serà la persona encarregada de representar aquest càrrec durant les ambaixades de les Festes de Moros i Cristians

La Junta Directiva de l’Associació de Sant Jordi ja ha confirmat qui serà el pròxim ambaixador cristià a partir de l’any 2021. L’elegit ha sigut Antonio Delgado Ferrer.
El jurat format per Francisco García, Ponent de Festes, Josep Maria Segura, Conseller, Ramón Micó, exambaixador i dos membres del quadre artístic, Carmina Aznar i Ángel Martinez, va triar a Antonio Delgado entre els quatre participants, per a fer el relleu a Ricard Sanz que enguany s’acomiadarà d’aquest paper tan important en la festa.
A més a més, el jurat també va decidir que Jorge Linares Botí serà l’encarregat de representar el Sentinel·la a partir també del pròxim any. Però, aquest any en les ambaixades ja veurem a Antonio Delgado i a Jorge Linares, ja que representaran a Sentinel·la moro i cristià, respectivament. Els papers d’ambaixadors estaran representats per Ricard Sanz, el cristià, i Oscar Martínez, el moro.
Comenta i participa-hi