L’alumnat de les Esclaves fan esport a casa
Des del Col·legi les Esclaves d'Alcoi estava previst celebrar el dia de l'Esport durant el 6 d'abril, però la celebració ha continuat des de les cases

La Fundació Educativa ACI – Col·legi Esclaves SCJ d’Alcoi han volgut celebrar el dia de l’Esport durant el 6 d’abril. Aquesta activitat estava organitzada per la Fundació Trinidad Alfonso i per la conselleria d’Educació, Cultura i Esport.
L’alumnat del centre ha participat en aquesta iniciativa des de les seues cases baix el lema “Jo em menege a casa”, I ells mateixos han enviat vídeos on estan realitzant exercicis o com practiquen hàbits de menjar saludables.
Des del centre asseguren que aquesta activitat ha sigut molt motivadora per als xiquets i xiquetes del col·legi, malgrat que no s’ha pogut celebrar al centre com estava previst.
Amb aquesta activitat es vol donar importància a tindre una rutina d’activitats físiques i de bons costums a l’hora de dinar en aquests moments de confinament.
Comenta i participa-hi