foradia pressupostparticipatiualcoi

L’aforament de les piscines municipals serà del 75%

El regidor d'Esports, Miguel Juan Reig, ha informat en roda de premsa sobre com serà la reobertura de les tres piscines municipals d'Alcoi amb les normes sanitàries

Segons ha informat Miguel Juan Reig, regidor d’Esports de l’Ajuntament d’Alcoi ha sigut complicat saber com seria la reobertura de les piscines municipals de la ciutat adaptant-se a la nova normalitat que ens ha deixat la pandèmia.

En la situació en la qual es trobem actualment deixa que aquestes instal·lacions puguen tornar a obrir les portes amb una capacitat del 75% del seu aforament.

A més a més, Miguel Juan Reig ha explicat que s’ha treballat en una sèrie de millores com la pintura, el manteniment i s’ha posat aigua calenta en la piscina José Trenzano Alós, i també en aquesta piscina, s’ha realitzat un nou accés que facilita l’ús de la piscina a la gent gran.

L’horari de les piscines i el preu de l’entrada serà el mateix que els dels anys anteriors, i el regidor ha recomanat als usuaris passar pel Centre d’Esports per tal de renovar els carnets de temporada a aquells usuaris que disposaven d’ells o per a traure els bons per a fer més econòmica l’entrada a les piscines.

Que es puguen obrir aquestes instal·lacions fa que molts alcoians i alcoianes puguen gaudir millor de l’estiu, però, a més a més, també dóna llocs de treball, en concret 20, entre socorristes, taquillers i controladors.

Aquest personal anirà recordant als usuaris les mesures que han de seguir dins de les piscines, es comptarà amb cartelleria per a que tots els que acudeixen a la piscina estiguen ben informats.

Pel que fa a les activitats que molts anys es preparen en les piscines, com els inflables, enguany no es podran celebrar. Respecte a les escoletes d’estiu, des del Centre d’Esports s’està estudiant com poder donar aquest servei, però, ja se sap que es farà d’una forma estructurada i amb horaris.

Miguel Juan Reig, ha recordat que abans d’obrir les piscines, i al tancar a les 8 de la vesprada, es realitzaran els treballs de desinfecció, per tal de garantir la seguretat dels usuaris i dels treballadors de les piscines.

Font: Redacció./


turistalcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *