El CEIP Sant Vicent finalitza les obres del Pla Edificant
Entre les millores que s'han fet es troba una nova biblioteca, un magatzem per al material esportiu i el canvi de la fusteria de la façana principal. Aquestes millores han tingut una inversió de 300.000 euros per part de la Conselleria

El Col·legi Públic de Sant Vicent ha sigut un dels beneficiats del Pla Edificant que ha dut a terme la Generalitat Valenciana. Aquest pla consisteix a fer una sèrie d’obres de millora en centres públics.
Aquest centre alcoià ja ha finalitzat les seues obres que han consistit a fer una nova biblioteca, un magatzem per al material esportiu i s’ha canviat la fusteria de la façana principal. La conselleria d’Educació ha invertit 300.000 euros per a fer possibles aquestes millores.
Per altra banda, l’Ajuntament d’Alcoi i el CEIP Sant Vicent han dotat de calefacció l’aula multiús, una instal·lació molt útil, ja que s’adapta a les necessitats d’espais que la Covid ha deixat en totes les escoles.
El regidor d’Educació, Alberto Belda ha visitat el col·legi i ha destacat que: “El CEIP Sant Vicent és un dels centres educatius públics de primària que té més anys així que necessitava algunes millores. Obres que hem pogut realitzar a través del Pla Edificant amb una inversió superior als 300.000 euros i que, per part de l’Ajuntament hem ampliat, subvencionant, conjuntament amb el centre educatiu, la calefacció de l’aula multiús que permetrà tindre una altra aula en uns moments que, per a complir amb les mesures de seguretat, és molt necessari tindre espai extra”.
El Pla Edificant deixarà una inversió d’uns 12 milions d’euros en Alcoi per a posar al dia als centres públics de la ciutat. Fins ara, ja s’han millorat el CEIP Miguel Hernández i el CEIP Sant Vicent, i estan en marxa les obres del CEIP Romeral, CEIP Horta Major i l’Escola d’Idiomes. Pròximament es durà a terme l’actuació en l’IES Andreu Sempere.
Comenta i participa-hi