El Centre Ovidi Montllor organitza xerrades per al mes de desembre
Es parlarà de l'àmbit econòmic, lingüístic, científic sanitari o de la Covid-19 entre altres

Des del Centre Ovidi Montllor s’han organitzat una sèrie de xerrades, ja que: “La Covid-19 ens ha fet conscients de la nostra vulnerabilitat personal i social, i del fet que la solidaritat que posa l’accent en allò que ens uneix és el que ens prepararà per als reptes sanitaris, econòmics, socials i polítics que vindran”, expliquen des del centre.
Per aixó, des de la cultura, que té com a objectiu valorar el bé comú, s’han organitzat aquestes jornades.
La primera d’elles serà el dia 10 de desembre a les 7 de la vesprada, i té com a títol ‘El repte del finançament: la necessitat d’un nou model’, i participarà Francesc Gamero, secretari autonòmic d’Hisenda.
La següent de les jornades serà el dia 11 del mateix mes, i es parlarà sobre ‘Drets lingüístics: balanç de la política lingüística del Consell, avanços i reptes pendents’, en la qual intervindrà Anna Oliver, presidenta d’ACPV i advocada.
El 16 de desembre tindrà lloc una conversa amb Fernando González, Catedràtic de Genètica de la Universitat de València i Investigador de la Fundació per al Foment de la Investigació Sanitària i Biomèdica de la Comunitat Valenciana, que té com a títol ‘El nou coronavirus: d’on ve, cap a on va’.
L’educació tancarà aquestes xerrades amb Emma Rodríguez de STEPV El Comtat-l’Alcoià i ‘L’educació i la fragilitat que el confinament ha fet visible: la bretxa digital i el paper del sistema educatiu per a reduir les desigualtats’. L’acte estarà presentat per Ximo Cardenal.
Per tal d’assistir als actes s’ha de fer reserva al correu alcoi@acpv.cat indicant el nom i el telèfon dels assistents i a l’acte al qual es vol acudir. Totes elles seran a les 7 de la vesprada.
Comenta i participa-hi