Alcoi fa homenatge al pintor Sento Masià
El passat 4 d'abril de 2020 va morir a Barcelona, i ara, la seua ciutat natal ha volgut complir les seues darreres voluntats, i ja descansa al costat dels seus amics Ovidi Montllor i Isabel-Clara Simó

Mercedes Massana, viuda del pintor alcoià Sento Masià, que va faltar el passat 4 d’abril de 2020, va comunicar que ell volia descansar al costat dels seus amics Ovidi Montllor i Isabel-Clara Simó. Per aquest motiu des de l’Ajuntament d’Alcoi s’ha realitzat un acte d’homenatge, en el qual s’han depositat les seues cendres en el cenotafi de personatges il·lustres d’Alcoi.
Va ser un acte familiar en el qual, a més dels més propers a l’artista, van participar també la seua Filà, els Chanos, i la Coral Polifònica Alcoiana en la qual el pintor tenia diverses amistats.
Sento Masià comptava amb una llarga i reconeguda trajectòria artística i des de fa any vivia a Molins de Rei, Barcelona, encara que mai va deixar de visitar Alcoi, especialment durant les Festes de Moros i Cristians.
A més d’aquest acte, a partir del dimecres 5 de maig, a les 17:30h, dins del cicle d’exposicions de la Càtedra Antoni Miró, es podrà visitar ‘Sentografies’, una exposició que aprofitarà per a homenatjar al pintor alcoià, i que tindrà lloc al Centre Cultural Mario Silvestre.
L’última exposició de Masià en Alcoi va ser amb un retrat a Ovidi Montllor, amb motiu de l’aniversari de les seues vint-i-cinc vacances, en la mostra que es va dur a terme en la Llotja de Sant Jordi.
Comenta i participa-hi