El Departament de Salut d’Alcoi registra 89 casos de Covid-19
La incidència continua a la baixa al nostre Departament, i totes les localitats registren xifres molts baixes en el nombre de contagis

Des de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública han tornat a publicar les dades sobre com evoluciona la pandèmia als municipis i Departaments de Salut del País Valencià.
La situació continua millorant cada vegada més, i això sempre és una bona notícia. Concretament, la situació al Departament de Salut d’Alcoi actualment la incidència és de 65 casos per cada 100.000 habitants, és a dir, hi ha 89 casos actius. El divendres passat la incidència al nostre departament era de 81 casos per cada 100.000 habitants.
Per municipis, Alcoi, Banyeres, Castalla, Cocentaina, Ibi i Muro d’Alcoi han baixat totes les seues incidències, i de 72, 28, 66, 156, 76 i 193 casos per cada 100.000 habitants respectivament, la situació actual és de 57, 14, 38, 130, 63 i 150 casos. Traduït en positius que hi ha en cada localitat a hores d’ara són: 34 en Alcoi, 1 en Banyeres, 4 en Castalla, 15 en Cocentaina, 15 en Ibi, i 14 en Muro d’Alcoi.
Pel que fa a Onil, ha sigut l’únic d’aquestes localitats que ha augmentat la seua incidència, ja que de 0 casos ha pujat a 13, encara que sols hi ha un contagi al poble.
Comenta i participa-hi