foradia subscriutegrat

ANIMALCOI’21 comptarà amb Calpurnio per parlar de la seua trajectòria

L’autor estarà el pròxim dijous 11 de novembre a l’EASD amb una conferència i projeccions de la seua sèrie

ANMALCOI’21 comptarà amb convidats de referència. L’esdeveniment alcoià comptarà amb la presència de Calpurnio, nom pel qual es coneix a Eduardo Pelegrín Martínez, qui estarà al festival com un dels convidats de luxe, ja que es tracta d’un dels referents de la Comunitat Valenciana.

L’artista estarà el pròxim dijous, 11 de novembre a l’EASD per a oferir una conferència magistral sota el títol ‘Calpunri, pioner de l’animació en la Comunitat Valenciana’. En aquesta cita l’animador relatarà amb detall la seua experiència en aquesta professió, a més del món de la il·lustració. No obstant això, abans es projectarà el curt ‘El bueno de Cuttlas’, un dels seus personatges.

La projecció comptarà amb dos passes amb capítols de la sèrie Cuttlas, amb una reedició del mateix autor. Els passes inclouran, en primer lloc, la cinta ‘Con cien cañones’ i ‘Multimonster’. I en segon lloc, ‘El enigma poligonal’ i ‘Lluvia de estrellas’.

L’animador Calpurnio (Saragossa, 1959), va començar la seua trajectòria als anys 80 amb la publicació de fanzines de còmics. L’animador també és conegut per les seues il·lustracions en mitjans de comunicació, en l’actualitat encara publica en diaris digitals. Per altra banda, Calpurnio ha estat reconegut amb desenes de premis en l’àmbit nacional, consolidant-se com a referent de l’animació i la il·lustració.

Font: Redacció./


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *