Ja hi ha data per a la venda d’entrades per a visitar al Campament Reial
En total hi posaran a la venda 6.500 entrades
El Nadal alcoià ja està a prop, i per aquest motiu totes les activitats programades. L’última en conéixer ha sigut la celebració de la 6a edició del Campament Reial, un esdeveniment que se celebrarà el pròxim 4 de gener i per al qual ja s’ha anunciat la venda d’entrades a partir de demà, 3 de desembre.
En total, es posaran a la venda 6.500 entrades, de les quals, 3.700 estaran disponibles a través del web i la resta es podran adquirir de manera presencial el dissabte dia 4 de desembre en el Mercat de Nadal de la Glorieta.
Aquesta sexta edició torna després de no haver-se pogut celebrar l’any passat amb motiu de la pandèmia. La iniciativa està promoguda per l’Associació Cultural Samarita i enguany l’han adaptada a les noves circumstàncies. La venda es realitzarà fins a esgotar les existències.
Comenta i participa-hi