foradia mediambient

La Setmana de la Ciència del Campus d’Alcoi finalitza amb una assistència de més de 1.000 persones

La novetat d'enguany ha sigut la tornada a la presencialitat, encara que complint amb les mesures sanitàries

El Campus d’Alcoi de la UPV tanca exitosament la XVIII edició de la Setmana de la Ciència. L’esdeveniment es va allargar durant dues setmanes, entre el 12 i el 27 de novembre, amb un total d’11 activitats de tota mena, com ara conferències, visites guiades, monòlegs científics i tastos gastronòmics. La novetat, després de l’inici de la pandèmia ha sigut la tornada a la presencialitat, encara que amb el compliment de les mesures sanitàries, va reunir a més d’un miler de persones.

Per la seua part, el director de la Setmana de la Ciència, Vicente Díez, ha afirmat que “totes les activitats han tingut una gran acollida. La Setmana de la Ciència ha tornat a complir el seu objectiu en la seua 18a edició, que no és un altre que el d’acostar la ciència al públic en general”. Díez també ha afegit que “aquest esdeveniment està totalment consolidat i l’organització ja pensa en la pròxima edició. Agraïm a tots els col·laboradors el seu suport any rere any”.

La Setmana de la Ciència compta amb la col·laboració de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología – Ministerio de Ciencia e Innovación. També col·laboren la Càtedra ‘Alcoi Ciutat del Coneixement’, signada amb l’Ajuntament d’Alcoi; l’IVAM CADA Alcoi, l’Obra Social Caixa Ontinyent, Multiscan Technologies i Data Transfer.

Font: Redacció./


museus alcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *