foradia mediambient

La Font Roja regula el seu accés durant el mes d’abril

La mesura d'Alcoi està prevista per als caps de setmana i els festius de Setmana Santa fins a l'1 de maig.

El regidor de Transició Ecològica de l’Ajuntament d’Alcoi, Jordi Silvestre, ha informat en una roda de premsa que el proper mes d’abril es regularà l’accés al Parc Natural de la Font Roja. La mesura serà efectiva els caps de setmana i els festius de Setmana Santa i estarà vigent fins a l’1 de maig.

Juntament amb el regidor, estaven també presents a la roda de premsa el director del Parc Natural de la Font Roja, Salvador Palop, i la presidenta de l’associació de Turisme Alicante Interior, Indira Amaya. Tots han explicat que aquesta proposta compta amb el beneplàcit de tots els negocis amb llicència d’establiments turístics del Parc Natural.

Segons han declarat els responsables, la capacitat de l’aparcament al Parc Natural de la Font Roja serà de 50 places al dia. Per a evitar quedar-se sense lloc, es pot reservar plaça mitjançant correu electrònic a la direcció:parque_fontroja@gva.es. Una vegada s’hi haja produït la reserva es facilitarà un codi d’accés per a accedir tant als negocis com als llocs d’aparcament.

Aquesta mesura té com a objectiu la conservació de la Font Roja, ja que en els últims temps s’ha vist sotmesa a una elevada pressió turística en determinades etapes de l’any, com és el cas de Setmana Santa. D’aquesta manera, també es garanteix la seguretat dels visitants davant de situacions climatològiques adverses o altres problemes.

A la roda de premsa, s’ha informat que es posarà a disposició dels visitants un autobús per als dies 2, 3, 9, 10, 14, 15, 16, 17, 18, 30 d’abril i 1 maig. Els horaris d’eixida estan previstos per a les 9.10, 11.40, 13.10, 14.10 hores i el preu del bitllet serà de 0,85 euros.

Font: Redacció./


agora

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *