foradia subscriutegrat

El Col·lectiu 8 de Març i La Colla Ecologista La Carrasca s’uneixen en una activitat

El dia 10 de novembre es farà una ponència a l'Àgora anomenada 'De aquellas bacterias sexis a esta humanidad sin seso ¿qué dice la ciencia?'

Per al dia 10 de novembre el Col·lectiu 8 de Març de l’Alcoià i El Comtat, juntament amb la Colla Ecologista la Carrasca, faran una activitat junts, i comptaran amb la col·laboració del departament d’Igualtat de l’Ajuntament d’Alcoi. Es tracta d’una conferència ecofeminista impartida per la Doctora Maliano, i que du com a títol ‘De aquellas bacterias sexis a esta humanidad sin seso ¿qué dice la ciencia?’.

L’activitat serà dirigida als centres educatius i es farà a les 11h a l’Àgora, i a la vesprada per al públic en general a partir de les 20h al Club UNESCO. A més a més, també arribarà fins a Cocentaina i Benilloba.

En aquesta ponència, la doctora farà un recorregut des de l’origen de la vida en el planeta fins a l’actualitat, i exposarà que aporta la ciència: com la nostra espècia impacta sobre el clima, la relació dins de la mateixa espècia, i sobretot, amb el seu voltant viu. A més a més, farà èmfasi en models col·laboratius propis de l’ecofeminisme i s’allunyarà de models competitius actuals, provinents de la teoria de Darwin i que lideren amb violència i ens duen cap a l’extinció de l’espècie.

Font: Redacció./


terra

animalcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *