subscriutegrat subscriutegrat

El Festival Nits al Castell continua aquest dissabte amb el concert de Rafa Sánchez

L'artista oferirà un espectacle en què repassarà els grans èxits de La Unión i les vivències dels 36 anys de trajectòria de la banda

El Festival Nits al Castell de Xàtiva continua aquest dissabte 11 de juliol, a les 23 hores, amb l’actuació de Rafa Sánchez, una de les veus més representatives del pop espanyol i líder fundador de la mítica banda La Unión. Després de l’excel·lent acollida de la primera cita del festival, protagonitzada pel gaiter Carlos Núñez, el Castell de Xàtiva tornarà a convertir-se en un escenari privilegiat per a acollir un concert que promet emocionar el públic amb un recorregut pels grans èxits que han marcat diverses generacions.

L’espectacle ofereix un viatge cronològic per les cançons més emblemàtiques de La Unión, acompanyades de les experiències personals de Rafa Sánchez durant els trenta-sis anys de trajectòria de la formació, en un format audiovisual que combina música, imatges i records. El públic podrà descobrir com un jove estudiant d’arquitectura es va convertir, gairebé d’un dia per a l’altre, en un dels grans referents del panorama musical espanyol, en un espectacle carregat de nostàlgia, emoció i energia.

El Festival tornarà a disposar d’un servei gratuït d’autobús llançadora inclòs amb l’entrada. Els autobusos eixiran des de la plaça de l’Espanyoleto entre les 20 i les 22 hores, mentre que el servei de baixada estarà disponible des de la finalització del concert fins a aproximadament les 2:30 hores de la matinada. No està permés accedir al Castell amb vehicle privat, encara que les persones assistents podran utilitzar el pàrquing gratuït del Centre d’Especialitats. Les persones amb mobilitat reduïda hauran de comunicar-ho prèviament a l’organització.

L’obertura del pati de butaques serà entre les 22 i les 23 hores. Des de les 20 hores el públic podrà gaudir d’una zona de pícnic a la plaça d’armes del Castell, equipada amb taules i cadires, mentre que el restaurant del Castell també romandrà obert per a qui vulga reservar taula abans de l’espectacle.

Font: Redacció./


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *