subscriutegrat ua

Alcoi compta amb una programació cultural d’estiu de deu espectacles

‘Viu l’Estiu’ ofereix música de banda, circ, teatre d'humor i titelles en escenaris emblemàtics de la ciutat

L’Ajuntament d’Alcoi, a través del Consell de Cultura, ha presentat la programació cultural d’estiu 2026 sota el títol ‘Viu l’Estiu’, una proposta que reuneix deu espectacles de disciplines diverses: música, circ, teatre i titelles, repartits entre els mesos de juliol i setembre. La iniciativa compta amb el suport de la Diputació d’Alacant i la Mancomunitat de l’Alcoià i el Comtat.

El cicle va arrancar el passat divendres 3 de juliol, a l’Auditori Amando Blanquer amb un concert de la Música Primitiva Apolo d’Alcoi, dins de la XXXI Campanya Música als Pobles. L’endemà, el mateix auditori va acollir l’espectacle de teatre d’humor de Xavi Castillo amb el seu monòleg ‘Veriueu-ho: Apocalipsi Fatxa’.

La setmana següent va girar al voltant del circ. El divendres 10 de juliol, el barri de Batoi va allotjar l’escenari de Botproject amb ‘Sublunar’, i l’endemà, dissabte 11 de juliol, la programació es va doblar: a la Plaça del Centenari va actuar el Circ Bover acompanyat de l’Orquestrina Vulpini, mentre que a l’Auditori Amando Blanquer es va fer el concert de l’Agrupació Musical Serpis, també dins de la Campanya Música als Pobles.

El dissabte 18 de juliol, La Glorieta va acollir un dels concerts de rock de la programació: Splash Roasters presentaren ‘Canya, canya, canya!’.

Aquesta setmana concentra dos espectacles: el dijous 23 de juliol a les 20 hores, la companyia Fàbrica de Paraules portarà a la Plaça del Centenari l’espectacle de titelles ‘Soñando el Mundo’, i el divendres 24 de juliol a les 20 hores, La Glorieta estrenarà circ contemporani de la mà de La Finestra Nou Circ amb ‘Tranvia 12’.

El mes de juliol tancarà el divendres 31 a les 23 hores amb el concert de Sons d’Embat a l’Auditori Amando Blanquer, dins del Cicle SomRiu, dedicat a músiques del món. La programació cultural d’estiu 2026 es clourà el diumenge 13 de setembre a les 12 hores a La Glorieta amb l’actuació de la Colla Sol Major, amb un espectacle de música folk.

Tota la informació sobre els espectacles, aforaments i adquisició d’entrades es pot consultar a la pàgina web de TicketAlcoi.

Font: Redacció./


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *