L’UNESCO d’Alcoi acollirà l’exposició “Des de la vida” de Miguel Ripoll Abad
La mostra, emmarcada dins del cicle Art en diàleg viu, s'inaugurarà el pròxim 29 d'agost i reunirà una selecció de dibuixos que recorren més de mig segle de trajectòria artística i compromís social de l'autor
El Club d’Amics i Amigues de la UNESCO d’Alcoi inaugurarà el pròxim dissabte 29 d’agost, a les 19 hores, l’exposició “Des de la vida”, de l’artista alcoià Miguel Ripoll Abad, una mostra que podrà visitar-se fins al 30 de setembre a la seu de l’entitat, al carrer Cid, 12.
L’exposició forma part del cicle Art en diàleg viu i ofereix un recorregut per l’univers creatiu de Ripoll Abad, un artista que ha compaginat durant dècades la creació artística amb el compromís social. La seua obra, desenvolupada principalment mitjançant la tècnica del puntillisme en blanc i negre, destaca per la precisió, la sensibilitat i la força expressiva.
Segons explica la presentació de la mostra, les obres són “pensaments plasmats en imatges” que evoquen records, afectes i reivindicacions socials. Els dibuixos recorren paisatges d’Alcoi vinculats a la memòria personal de l’autor, alhora que reten homenatge a figures que han marcat el seu pensament i la seua trajectòria, com Ovidi Montllor, Isabel-Clara Simó, Rosa Parks, Joan Fuster o Dolores Ibárruri “la Pasionaria”.
Miguel Ripoll sempre ha mantingut intacta “la il·lusió de poder conrear aquesta afició al dibuix”, una dedicació que ha donat lloc a una obra caracteritzada per la constància i la fidelitat als valors que han inspirat tota la seua vida.
La inauguració tindrà lloc el mateix 29 d’agost a les 19 hores i l’entrada serà lliure. L’exposició podrà visitar-se en horari de 19 a 21 hores, especialment durant els primers quinze dies i coincidint amb les activitats organitzades pel Club UNESCO d’Alcoi.








Comenta i participa-hi