foradia pressupostparticipatiualcoi

lesmuntanyes.com us desitja Bon Nadal!

Alcoians i alcoianes preparen la Nit de Nadal amb l'il·lusió que caracteritza aquestes festes nadalenques.

fotonadal1

Ja està ací el Nadal. Avui dia 24 de desembre, dia de la Nit de Nadal, alcoians i alcoianes comencen les seves festes nadalenques amb tota la il·lusió dels retrobaments, de les reunions familiars, els regals i la felicitat que caracteritza aquestes festes on s’uneix el goig amb l’esperança.

fotonadal2Durant tot el matí, xiquets i xiquetes dels Juniors han estat cantant nadalenques a la Plaça d’Espanya per celebrar l’arribada de les festes i han amenitzat el matí a tota la gent que passava pel Centre i que miraven amb alegria el goig dels petits alcoians que encomanaven la seva felicitat amb les seves cançons i instruments. Al mateix temps passava el Pare Noel per la ‘Bandeja’ creant el rebombori entre tots els menuts que veien així com el personatge més esperat del Nadal ja passejava pels carrers d’Alcoi.

El Vespa Club Alcoi, ciclistes vestits amb el barret roig i gent de la Penya Bon humor, també feien la seva aparició per la plaça major de la ciutat.

Unes festes que arrancaren amb el solstici d’hivern i que lloen la renaixença del Sol, encetant un nou cicle, amb l’esperança de què el pròxim any sempre siga millor, i això desitgem també des de lesmuntanyes.com, un any ple d’èxits, felicitat i salut per poder gaudir-ho.

Que tingueu molt Bon Nadal!!

 


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *