Joves Creadors presenten les seues obres a Alcoi
• La regidoria de Joventut posa en marxa el Cicle de Joves Creadors Alcoians • L'objectiu de la iniciativa es donar a conèixer les propostes dels joves de la ciutat • La primera activitat va a càrrec d’Aitana Morales qui presentarà el seu llibre ‘Los Caminos de la Lucha’ el divendres 13 de novembre a les 19h al Centre Cervantes Jove d’Alcoi

D’esquerra a dreta: L’escriptor Dani Ibiza, la regidora de Joventut María Baca i l’autor Carlos Gran ./
La ciutat està plena de propostes noves contínuament, donar a conèixer aquestes iniciatives que tenen lloc per part de la població juvenil és l’objectiu del Cicle de Joves Creadors Alcoians.
El cicle comença amb la presentació de tres llibres elaborats per tres joves escriptors de la ciutat durant els pròxims tres mesos. La primera presentació serà este divendres 16 d’octubre a les 19h. en el Centre Cervantes d’Alcoi, on l’escriptora Aitana Morales presentarà la seva primera obra ‘Los Caminos de la Lucha’. L’autora parla a través dels protagonistes d’esta història del debat que sorgeix per triar el millor camí per a seguir la lluita i enfrontar una situació de decadència social i política.
El cicle seguirà amb Carlos Gran el 13 de novembre per expendrà el seu llibre ‘Los Cuentos de Medley’ i amb Daniel Ibiza, l’11 de desembre amb ‘La pràctica del Caos’.
La regidora de Joventut, Maria Baca, ha explicat que donar impuls i permetre que els joves alcoians tinguen l’oportunitat de presentar les seues creacions és perfecte per promoure un oci sa, cultural i creatiu.
La regidora ha destacat que la iniciativa també permet crear sinergies entre els autors per poder establir projectes en comú i ha afegit que es vol avançar per fer als joves alcoians més partícips en la vida política, social i cultural i convertit el Centre Cervantes Juvenil en un referent en tot el País Valencià, “per això animem als joves creadors que estiguen interessats en aquesta iniciativa a què es posen en contacte amb nosaltres”.
Comenta i participa-hi