Música en valencià en concert al Casablanca d’Alcoi
• El pròxim divendres 27 nit la música en valencià al pub Casablanca d'Alcoi • Concert dels grups Herba Negra i Vi Negre • Al mateix concert podreu aconseguir els nous CD de 'La Gira'
La música en valencià el pròxim divendres 27 a la nit té una cita al pub Casablanca d’Alcoi, amb el concert del grup de Rap, Herba Negra i el grup d’Alfafara, Vi Negre.
L’entrada és lliure. El concert a la cafeteria Casablanca està previst sobre les 23 h., i està organitzat per la Coordinadora pel Valencià.
Cal recordar, que al mateix concert podreu aconseguir els nous CD de ‘La Gira’ , dels grups de música en valencià editats per l’Escola Valenciana.
Herba negra: grup que combina diversos estils, el principal el rap. Està integrat per Ivan Almero (K-poll), Berta Iñíguez (Little B) Sandra Aragó (Gitana rodera) i David de Matías “Dema” (Dr. Nitrofoska).
Vi Negre: grup d’Alfafara format per Rubén Martí “el Bonico” d’Alfafara a la guitarra. Ismael Sempere i Perragran a la veu, els llibres i la llibreta.
Comenta i participa-hi