foradia subscriutegrat

Caixa Ontinyent edita el disc Bandolerías

• El nou títol se suma a la col·lecció de m´úsica de festes de Moros i Cristians • S’ha realitzat junt a la Filà Contrabandistes de Cocentaina, amb motiu del càrrec de bandera • Es composa de 15 temes, tots ells creats per filaes i comparses de contrabandistes

portada Bandolerias caixa ontinyent

Obra Social de Caixa Ontinyent ha editat el disc “Bandolerías”, un nou títol que se suma a la col·lecció de música de festes de moros i cristians i que, en aquesta ocasió, es realitza junt a la Filà Contrabandistes de Cocentaina amb motiu del càrrec de Bandera que ostenten enguany.

Es composa de 15 temes, tots ells creats per filaes i comparses de contrabandistes, i entre les quals s’inclouen peces inèdites compostes per al càrrec d’aquest any. La interpretació ha estat a càrrec de la Banda Primitiva de Palomar.

Els 1.300 exemplars seran distribuïts per l’obra social de Caixa Ontinyent, a través de les oficines de l’entitat i de “La botiga”, la tenda online de la web de la seua obra social (obrasocial.caixaontinyent.es), així com també per la pròpia filà.

Font: Redacció./


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *