Tomàs Tàpia i Alfredo Sanjuán guanyadors dels concurs fotografia Fonèvol
• El lliurament dels premis tindrà lloc 7 d'octubre a les 20.15h., coincidint amb l’acte d’inauguració de l’exposició. Les obres s’exposaran al Club Amics de L’UNESCO
Es va reunir, aquest divendres 30 de setembre, el jurat del 11é Concurs de Fotografia Fonèvol, amb el tema “Una visió crítica sobre la participació de la dona en la festa”. Aquest any han sigut protagonistes dels premis les dones de ple dret en diferents actes de la festa.
Aquest concurs té com a objectiu aportar una mirada crítica a unes festes que mostren a tot el món com és el nostre poble, a poc a poc hem d’anar ensenyant un poble sense sexisme que permeta que la dona tinga totes les possibilitats a l’hora de participar en la festa, inclosa la de la plena igualtat.
El jurat del concurs format per Myriam Faus Arques, en representació de l’Agrupació Fotogràfica Alcoiana, Marieta Romá Pinilla, en representació del Col·lectiu Dones, i Montserrat Martínez Molina, en representació de Fonèvol, van concedir els següents premis.
Fotografia en Color:
- 1r Premi: “Ací estem!” de Tomàs Tàpia Martínez,
- 2n Premi: “Fent camí” d’Alfredo Sanjuán Pérez
Fotografia en Blanc i Negre:
- 1r Premi: “El camí de l’estrella” d’Alfredo Sanjuán Pérez;
- 2n Premi: “Processó 2016 – 2” d’Héctor Giménez Espinosa de los Monteros
El lliurament dels premis tindrà lloc 7 d’octubre a les 20.15h., coincidint amb l’acte d’inauguració de l’exposició. Les obres s’exposaran al Club Amics de L’UNESCO.
Comenta i participa-hi